mandag 9. februar 2015

I just called to say..

Eg har kapitulert.
Lagt inn årene.
Full retrett.
Tap og ydmykelse.


Eg holdt stand. I år ut og år inn, ga meg ikkje, bukka ikkje onna for presset.
Sta som ei geit, prinsippfast som få andre, full av idealer og store tankar.
Eg har knotta trufast. Holdt knallhardt på tradisjonane.

Men nå. Nå går det filleveien. I dag e siste dag her oppe på den høge hesten.
Eg tar spranget ner fra pidestallen eg har vagla meg på dei siste årå.


I mårå får eg smarttelefon.
iPhone, no less.

Ein æra e te ende. Min trufaste Nokia har holdt i øve åtta år, og hadde sikkert
holdt i åtta te. Eg komme te savna an.

Men eg må nok ta an fram igjen te sommaren når eg ska te fjells.
Nytte ikkje med pysetelefon då.
Glede meg allerede, kjenne eg.



Et glimt fra storhetstiå.
Med engelsk SIM og tidløs stil.
Tidenes.




Gratulera med dagen, Ingunn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei på deg. Takk for helsing og jippi for oppdatering ;-) Den som vente på noko godt.......