mandag 20. september 2010

The living years

Et år. Fira årstider. 52 veker. 365 dagar.

Den 20. september for akkurat et år si i dag stod eg opp gruelig tidlig. Eg satte meg på et fly og flytta fra landet. Kvalmen og livredd langt inn i margen.

Og så viste det seg å var nåke av det luraste eg hadde funne på i mitt liv:)

I oktober ska eg tebake på besøk. OG EG GLEDE MEG!

York Minster, som du kan sjå nesten uansett kor i York du befinne deg.


I dag fekk heile fjerde klasse (med lærarar) kver sitt armbånd. Merke eg e litt usikker på regelverket. Mulig eg sko fått verdien vurdert og betalt ein haug med skatt? Elle nåke? Godt eg ikkje e statsråd. Eg har visst ikkje heilt roen på det her.




Nevnte armbånd.





2 kommentarer:

totliii sa...

men kafor fekk adle armbånd da?

Oddbjørg sa...

For me e så fantastiske,vel!
Ei av jentene hadde vore på ferie i Tyrkia ei veka og kom heim bearing gifts.