torsdag 28. oktober 2010

It's October again

Faktisk e det snart november. Men ennå nåken dagar kan eg hørra på Bethany Joy Galeotti synga at "it's October again. The leaves are coming down."

Oktober,ja. Sjukemelding. Høstferie. Flotte høstfargar. Gode venner. Snø.

Finn to feil.

Den derre sjukemeldingå e jammen blitt lengre enn eg hadde sett for meg. Tenkte liksom eg sko var klar som et egg, frisk som ein fisk og alle andre mulige klisjéar ette høstferien. Sånn gjekk det ikkje. I dag e det tre veker si sist eg va på jobb. Før eg kjeme igang igjen e det gått fira. Og eg har gått på veggene, men det e ein aen historie.

Og så va det snøen. Umulig å komma utenom snøen. Eg våkna alt for tidlig ein morning i forrige veka, og måtte bare droppa å legga meg te sova igjen. Lyset va feil. Eg måtte få på meg brillene og masa meg bort te vinduet for å få konstatert at det va ikkje lyset som va feil. Det va meg som tok feil. Det e klart det skulle var sånnt "det snør ute-lys"! For det snødde jo. Null mer søvn.
Her ein kveld skulle eg ein tur ut. På vei ner te garasjen knirka snøen onna vinterskonå, det va snø på garasjetaket og lys i trekket i Svandalen.
Oktober, da liksom!

Men ein ting skjedde på rett tid i år og: Den 28. oktober, altså i dag, har mor bursdag.
Gratulera med dagen, mor!


Andre ting som gjekk som det sko:





Det va flotte høstfargar i Hylsfjorden og ellers rundtomkring.

Eg knakk ikkje nakken eller andre vitale deler når eg kravla meg opp i uren luren for å få tatt bilde av detta nåke velplasserte treet.

Eg fekk møtt igjen gode venner, og hadde ein knallkjekk tur med mor og Marta Brit i ferien:)
Julie blei tre år, pærene blei modne... joda. Det har vore normal oktober óg. Innimellom.

2 kommentarer:

totliii sa...

neimenn... e du sjukemeldte?!? d va jo mindre lurt. :(

Olaug sa...

Sjå framøve som svenskekongen og legg det kjedelige bak.Det gode ved oktober 2010, tek me vel vare på.