søndag 9. januar 2011

It's my life

To ting om meg: Eg elske musikk, og eg hive sjelden nåke.
Eg fant igjen et ark eg noterte på for nåken år si når eg tok ein av dei mange mer og mindre dumme testane man kan ta på nett. Denna fekk eg på mail av ei venninna, og an gjekk ut på at eg sko setta pcen te å spela musikken min i tilfeldig rekkefølge, og så skriva ner dei 16 første sangane som kom. Dei sangane sko då var soundtracket te livet mitt.

Her e resultatet:

Opening credits: Lov Jesu navn og herredom - Sigvart Dagsland

Waking up: Sur som rognebær - Hellbillies

First day in school: I believe in you and me - Whitney Houston

Breaking up: Hooked on a feeling - Vonda Shepard

Prom: I guess that's why they call it the blues - Elton John

Life: Angel - Sarah McLachlan

Making babies: When the world was mine - Ronan Keating

Mental breakdown: Birthright - AHA

Driving: Hummerteiner og krabbefelt - Øystein Sunde

Flashback: The Rose - Westlife



Getting back toghether: Pure Shores - All Saints

Birth of a child: Oh holy night - Mariah Carey

Final battle: Matpakkespisevise - Knutsen og Ludvigsen

Death Scene: The living years - Mike and the Mechanics

Funeral song: Blessed assurance - Third Day

End Credits: Vårvindar friska - Sissel Kyrkjebø

Kanskje ikkje akkurat dei sangane eg hadde valgt sjøl viss eg nå sko setta musikk te livet mitt, men eg må jo sei at nåken av di e ganske velplasserte ;)
Viss du sko velga ein sang som måtte var med på ditt soundtrack, ka for ein sko det vore?

Ingen kommentarer: