tirsdag 13. september 2011

Poetry in motion

Eg har ufattelig mange flotte venner. Og ikkje minst e mange av di utrulig flinke!
Di synge, di spele, di overleve triatlon, di oppdrar ungar, 
di stikke sprøyter i folk....det vil ingen ende ta.
Og nå i dessa dagar e det altså ei av mine vennninner som gir ut diktsamling. 
Te nå har hu bare delt diktå sine på anonym blogg (okei, nesten anonym..), 
men nå blir det altså bok av det.
Hu like ikkje så godt å reklamera for seg sjøl, men det koste ikkje meg
mange kalorier å gjer det!

Så her kjeme altså ein reklamesnutt, ein anbefaling, ein inderlig velmeint ordre:

Gå inn på http://www.diktfordagen.com og kos deg med herlig, levande kverdagspoesi! 

Og viss du like det du lese....bestill deg ei bok, vel! :)


I og med at snellå foreløpig e sånn nåkenlunde anonym  kan eg ikkje akkurat 
legga ut bilde av na.
Så eg slår te med et glimt fra kulturstien på Bru.
Ikkje gått kulturstien ennå, seie du? Ta deg samen menneske, og kom deg ut!



Landingsplass for englar.

1 kommentar:

Berre Kristin sa...

Eg vart nesten rørt av å lesa dette altså, tusen takk! :) Gler meg til Oddbjørg-boka kjem, eg! Klem!