tirsdag 18. oktober 2011

We're going where the sun shines brightly

 Eg drog te Spania, eg! Første del av ferien tilbragte eg med sol, sommar og Tone Iren.
Det va ufattelig herlig! Et bilde seie som kjent mer enn tusen ord, så har ikkje tenkt å skriva så masse, heller visa litt av ka me tok oss te. Men nå ska det jo var sagt at det gjekk møkje i det sama:
Slakking i solå. Eg trengte det både for kropp og sjel, og det e bare ein ting å sei: Sol og basseng, det e salighetsting! Og eg blei faktisk, tru det eller ei, bare litt solbrent! Med unntak av et lite område på ryggen som gav meg det nya navnet Røde Halvmåne...




Tone Iren og verdens lengste putetrekk.
Latterkrampemateriale!

I Spania e det ikkje lavkarbo som e tingen.
Frokostblanding med sjokoladeflak!
Sjokoladen gir deg sånn kropp, nemlig!
Lavkarbo...pfff.



Sånn såg huset ut.
Søndagstur på marked.
Og gjett om jentå kan pruta!
Sjømannskjørkjå i Torrevieja.
Og Tone Iren, da.
Tone Iren sine mesterverk: Plakatane!
Utsikten fra rommet mitt.
Detta stod eg opp te!

Her (og stort sett bare her) tilbragte eg tirsdagen.
Tone Iren va på jobb, eg nøyt livet :)
Nordmann, sol og Middelhavet.
Ein tur inn i Torrevieja og markedsvandring
langs strandpromenaden? Heilt greit.
Sånn ok pluss, liksom.

Ispause i solå må alltid te!

Ein kver butikk med si egen ku e vel verdt et besøk.


Før eg drog heim va eg ute og tok avskjed med bassenget.
Fremdeles kvite, men dog oppvarma, norske bein.



3 kommentarer:

Olaug sa...

Ja, det ser verkeleg ut som ein salighetsting.

totliii sa...

:)
kati kjeme du tbars, sa du?

Oddbjørg sa...

Tja....i mårå?