tirsdag 21. februar 2012

You know, the change in the weather has made it...

Vinterferie, tralala!
Og i dag har det te og med vore sol.
Me lige det.
Huset e fullt av lyd, og verden e full av vinter.
Men våren kikke fram litt sånn innimellom, og me lige det og!
Eg har tatt bilder. Men eg og pcen blir ikkje enige.
Ein minor disagreement som endte med at eg må illustrera denna vinterdagen med
et bilde fra ein snødag i 2009. Det e jo ei stund si, men det va snø og sol.
Og det va i Sauda. Så då får det duga!





I går va eg ute og kjørte på det som eg på godt og vakkert
Oddbjørgsk kalte for et hendelses drittføre.
Då va det ikkje sol. Og brøyting, det e for pyser!
Men kjøring på den ubrøyta veien, det e for alle dei andre som ikkje e pyser.
Pysene, nemlig, dei kjeme midt i veien. Og der holde di seg!
Det e akkurat så den fine gamle leken
"Jeg går rett på,samme hva jeg støter på".
Eg har lurt litt på om di virkelig e reddare for å legga seg
et minihakk nærmare høgre sia enn for å knalla speilet sitt i mitt.
Ikkje for det, eg har smelt inn speil før (på vei te oppkjøring, det va ein fest),
så eg har brei erfaring på området, men hallooooooooo, da.
Detta e min oppfordring te dei som ikkje e så gla i drittføre:
Viss du ikkje har te hensikt å i det heile tatt PRØVA å holda deg
på di egen sia av veien, da kan du holda deg heima.
Ring te dei du ska på kaffibesøk te, og sei at Oddbjørg har satt ned foten.
Hardt og ettertrykkelig.
Men ikkje på bremsen. Eg har faktisk bedre vet på denna glattå.

1 kommentar:

Olaug sa...

Fy søren, for pinglesjåførar.