onsdag 7. november 2012

Only when I sleep

Trøtt?
Eg e ikkje trøtt.
Koss kom du på det?
I går spurte eg ein elev om hu hadde tatt ner håndå fordi hu ikkje ville
lesa opp svaret sitt allikavel. "Eg har lest", svarte eleven. Eg klarte såvidt å
grava fram et dimt minne om at jo, eg hadde nok hørrt det. Men ka hu leste opp?
Null peiling.
Når eg sko laga vekeplan i dag, blei det bare vas. Eg lagra det eg ikkje sko lagra,
skreiv engelsk i steden for norsk, sletta ting eg skulle ha. Herlighet.

Og vinnaren: Eg gjekk ut av huset ein morning, og trykte på bilnøkkelen for
å låsa. Det funka dårlig. Gjekk videre opp te bilen, og fant fram husnøkkelen for
å låsa opp. Det gjekk heller ikkje. Og når eg sko heim fra jobb, prøvde eg å låsa
arbeidsrommet med nøkkelen te leiligheten. Det va bare ikkje dagen for nøklar.

Eg glippe med auene og prøve å huska ka dag det e,
ka måne det e og ka fag eg ska ha.
I dag kokte eg poteter på ein ny måte, for eg hadde tydeligvis glømt koss man gjorde det.

Men trøtt?
Eg e ikkje trøtt.
Koss kom du på det?


Ein dag elle to med fint vær og null oppgaver og ansvar...
Ja, takk!

1 kommentar:

Ingunn sa...

Jammen godt det sanrt er julaferie.....ZZZZzzzzz