fredag 25. september 2009

I wear a halo

Dagen i dag begynte bra (bortsett fra ein eviglang kø med asiatar, eg har ingenting imot asiatar generelt, men den gjengen her KAN ikkje verken gå eller stå i kø..). Damå på den medisinske klinikken på skulen såg på papirene mine og sa "Oh, you're perfect!" Det visste eg jo, men greit å hørra det inniblant likavel;)
Resten av dagen har eg hatt fri, så nå kjeme det et i øvekant langt innlegg med bilder og forklaringar fra York og Limes Court.

Det e lov å bare sjå på bildene uten å lesa, vett det e mange som e allergiske mot lange blogginnlegg. Men det bare blidde sånn!

Dei første vekene i Bergen va det veldig praktisk at byen va omringa av "sju fjell" (alvorlig talt, spør du meg, e det stort sett bare Ulriken som kvalifisere te å var et fjell). Viss eg ikkje visste kor eg va, kunne eg bare sjå ette Ulriken, og så visste eg retningen heim. Yorkshire e igrunn rimelig flatt. Så mitt nye holdepunkt e York Minster. Den klare du stort sett å sjå viss du finne ein liten åpning. Og så vett du ca kor du e:) Bildet e tatt på vei te skulen i dag.

Detta e den gamle delen av universitetet. Igrunn et ganske så fint bygg:) Te venstre e financial office, der me va og ga fra oss masse penger i går.

I dag va eg på biblioteket og fekk meg lånekort. Igrunn mer enn på tide, for eg føle liksom ikkje eg bur ein plass før eg har fått bibliotekskort.
E det ikkje et fantastisk bygg? Det e nåke aent enn biblioteket i Sauda, ja! Men i Sauda får man låna dvdar gratis, det får man ikkje her. Eg hadde problemer med å holda den høfliga maskå når bibliotekaren sa det. Betala på et bibliotek? Spaaar meg! Men det e i det minsta gratis med bøker...

York Minster e Nord-Europas største katedral, og et sånnt bygg som det e umulig å få tatt skikkelige bilder av for ein stakkar. Må kjøpa kort for å få heila greiå med...

Traff ein gjeng fra HiB på studietur. Veldig trivelig med kjentfolk:) Her representerte med Lars Kristian og Kristine.

Her e da Limes Court, sett fra vinduet mitt. Eg bur heilt inderst i hjørna. Trur det e ca 30 leiligheter te sammen, med fem rom i kver.

Her e dørå mi (og badedørå), nummer fem:)
Eg har husets største rom (det e seriøst nesten dobbelt så stort som di andre, eg blei heilt paff når eg såg forskjellen). Det ligge ved siden av badet og øve kjøkkenet, så får med meg litt mer av ka så skjer (spesielt på badet) enn eg egentlig har behov for, men ellers klage eg lite.
Når du kjeme inn, ser du det her. Stort og fint rom med verdens desidert største oppslagstavler på veggen. eg måtte te og kjøpa plakatar. Og ja, det e Twilight som henge der borte. Lars Kristian snudde og vendte på plakatrullen for å sjå ka det va. "Eg love du vil ikkje veta det", sa eg. "Åh, e det Twilight?" Frustrerande med folk som koble så fort.. Eg måtte sova på om eg virkelig skulle kjøpa an. Men eg gjorde det, og eg angre ikkje. Syns an e fin eg, sjøl om filmen ikkje når bokå te skolissene.
Utsikten fra sengå mot dørå. Nok ei diger oppslagstavla øve pulten, får tidsnok fylt den... Oppå hyllå står, viss du ser ette, Trival Pursuit. Det kjøpte eg for 1,50 pund i dag (ca 15kr) på England sitt svar på Fretex. Det ser ut som det har vore i krigen, og vege mer enn ka som burde vore lovlig, men eg elske spørrespel, og det kan var kjekt å ha te lange høstkveldar. Dessuten kan eg alltids gi det tebake te Frelsesarmeen i mai:)


The wall of fame. Ein skokk med venner klistra opp på veggen. Ingen fare for at eg glømme dokken!
Helge e med, men han må henga øve tegnestifter, stakkar. Ikkje magnetisk den oppslagstavlå.
Denna fekk eg på dyrsku i Seljord. Seie seg sjøl at den måtte med te et land der di ikkje har skjønt ka skikkelig mat e for nåke.

DETTA e min absolutte yndlingsting med rommet mitt: Lysbrytar øve sengå. Eg sleppe å stå opp for å skru av og på lyset! Glede! Det e selvfølgelig ein med dørå og, men det e nå denna eg e mest gla i. An kvalifisere rett og slett te ein salighetsting.


Badet, der det ser ut som om det e bare eg som bur. Ikkje vett eg om alle bruke min tannkost, eller om di bare syns det e stas å bæra alt di trenge fram og tebake kver gang, men det einaste eg har sett e at ei av di tydeligvis har sin egen shampoo, vertfall.

Kjøkkenet. Upersonlig og kjedelig, vertfall foreløpig, men greit og praktisk, og med god plass.
Det va The Grand Tour of Limes Court, Flat No 1, Room 5. Vil dokke sjå mer, får dokke komma på besøk:)













10 kommentarer:

Dreaming sa...

Eg vil sjå mer! Besøke deg med ein gang eg får litt fri i studiene. Må nok venta meg i november ein gong ;P

Ps: Du har akkuratt samme tigerplakat som meg...hermegås :P

Eli Marie sa...

Så gøy å se! :) Men som sagt, ikke sikkert du slippe unna besøk ;)

Kudi sa...

Fiiiine bygninger! :)
..og heftige oppslagstavler.

Kristin sa...

åh, så kjekt å sjå bilde og slikt!! Og beskrivelse;)
ej vil veeeeldig gjerne sjå meir, kjeme på besøk en gong ja!!=)
ej lika bloggen din!

Oddbjørg sa...

Typisk meg å herma ette deg, Stasia.. Og alle e selvfølgelig velkomne på besøk:)

Natalie sa...

Såg knallfint ut der!! Klar for Yorktur!! :) Du e så flink å skrive - digg me lange innlegg!! Klem

Maria sa...

ÅÅÅHHH! Ej oppdaga akkurat at du he en blogg, ej! Vart ein del sukkelyda pga. bilda her no, ja... ;o) Så bra at du ser ut t å trivast!!! Fått sjekka ut St. Mike's enda, eller andre ting på lista? ;o) Ej trur forresten størrelsen på det rommet sle "lagerhallen". Right? Bønningsa og gode tanke fyke i di retning og oppøve me jamne myllårom! *klem*

Siri og Jørgen sa...

Så kosleg med bilete og oppdatering frå utlandet!!
Du MÅ forresten spore opp ein kafé/kaffebar som heiter Coffee Culture i Goodramgate - kjempekosleg der:)

Oddbjørg sa...

Nei, Maria, e du galen... Lagerhallen va absolutt større. Eg trur det e litt større enn klesskapet, though. Eg har vore i St.Mike's for første gang i dag, har ein plan om å maila deg snart;) Takk for gode tankar og for forbønn! Det HJELPE.
Sirimor, har eg rett viss eg trur det va der Solvor solgte strikketingå sine? Og så trur eg eg har hørrt nåke aent om den plassen og..?

totliii sa...

eg vil komma på besøk ja! passe d i vinterferien min, veke 8?