tirsdag 22. september 2009

One good song


Eg bur i York! Nærmare bestemt Limes Court, Heworth. Va skrekkelig vanvittig kjempenervøs før eg reiste (og på flyet...), men ette at eg kom fram har alt bare ordna seg. Merke veldig godt at det e mange som ber for meg, alle problemer og utfordringar bare løyse seg, og eg e mer avslappa enn eg hadde trudd eg sko var før sånn i desember ein gang...


Mine første venninner, Elisabet, Emelie og Silke traff eg mens me venta på skyss te der me skulle bu. Va ute og åt med dei samme kvelden, og har stort sett hunge med dei ettepå. Veldig veldig greit å legga seg første kvelden med ein avtale om å ta følge te universitetet neste dag..

Silke, Elisabet og Emelie. Gruelig bilde, men du ser at di e der..

Eg dele hus med foreløpig tre andre jenter, to tyske og ei hollandsk. Me har et tomt rom, så blir jo spennande å sjå kem så eventuelt havne der..

Ellers har det vore masse info, adaptertrøbbel (nå kan eg bruka pcen, halleluja og amen for det!), lange gåturar med tunge posar, et par oi, nå har me visst rota oss vekk-øyeblikk og skikkelig lange dagar. Livet e bra!

Dagens høydare: Adapter eg kunne bruka te pcen og, hold dokke fast, eg fant to Anne (fra Bjørkely)- bøker me ikkje har i Norge, og som eg, ergo, ikkje har lest! Salighetsting!

A good life now consists of just a few simple things:

Jesus in my heart, and a place to belong,

a few close friends and one good song.

5 kommentarer:

Dreaming sa...

Høres ut somom du har fått orden på et par ting nå ja :) Adaptertrøbbel er eg godt kjent med, men alt ordner seg til slutt. Særlig når man først skjønner hvor alle tingene er og oppdager at Tesco er døgnåpent <3 og at bager med hjul som man stappe all maten i er meget praktiske ;)

Keep on the good work;)

Arne sa...

Så bra at det går bra Oddbjørg. Jeg er fremdeles 100% i mål med adapteret(har trikset det til litt), men det går fint.

Eli Marie sa...

Veldi kjekt å se at du trives :) Sitte her å fundere på om eg ska ta juleshoppingen i england i år ;)

Oddbjørg sa...

Eli Marie, du ska så ABSLOUTT ta juleshoppingå i England!!!!
Stasia og Arne: Det e så godt å ha dokke i samme land, og at dokke har det bra her! Glede!

totliii sa...

vennen! vis meg nogen bilder frå york då vel!