tirsdag 24. november 2009

The old Chevy's dead


Tenkte bare eg sko forklara mangelen paa innlegg i det sista. Det kjeme av at pcen min bestemte seg for aa legga inn aarene. Skikkelig frustrerande, spesielt si an tok med seg alle bildene eg har tatt si eg flytta te England (ja, eg VETT eg burde brent di ut, eg bare gloemte det heila tiaa..), ein del filmar, musikken min, paabegynte oppgaver... Minnepinnen min e doed den og. Grem. Eg har levert an te naaken mennesker som i utgangspunktet meinte at joda, detta sko di klara aa ordna paa et doegn eller saa.

Naa e eg uten egen pc paa andre vekaa, og begynne aa bli rimelig lei. Eg vett ikkje om di klare aa redda det som va paa pcen, eg vett bare at detta tar tid og blir neppe videre billig.

Saa eg skrive oppgava paa skulen (paa skrekkelig irriterande engelske tastatur) og har konstant oppsyn med telefonen i tilfelle di ringe og seie di har fiksa pcen og verden kan gaa tebake te normalen.


Og, viss det naakengang skjer, ska eg fortella om Molly sin bursdag, besoek av mor og Liv Ingunn, juletrepynting og saann morro som eg faktisk har hatt sjoel om pcen doede:)

Ingen kommentarer: