onsdag 3. mars 2010

Here comes the sun

Å du milde, snille, grenselause, så trøtt eg e!


Fredag for det som virke som masse mer enn halvaen veka si, fekk eg besøk av Tone Iren. Hu va her te onsdagen, da drog me te Norge begge to. Eg sko jo gifta vekk Ann Kristin, må veta. Og når eg kom tebake hit seint søndag kveld, venta Sara-Lise og Maria på meg. Med andre ord, ei god veka med usannsynlig masse morro, glitter og stas! Men jammen ligge eg litt ette med skulearbeidet,ja.



Nydeliga brudeparet :)

På turbuss og leke turistar med Sara-Lise
og Maria.




Deilig sol og vårfølelse

Me måtte jo prøva nåken hattar..;)
Denna syns me va spesielt kledelig.
Men så kom det ei lite fornøyd dama og sa me
ikkje fekk lov å ta bilder. Oh,well.
Dei to siste bildene e det Sara-Lise som har tatt. Eg og Tone Iren klarte å la var å ta et einaste bilde mens hu va her, det e jo igrunn heilt vilt.. Men det va stas og hurra å ha dokke her alle tre, jenter!


1 kommentar:

Olaug sa...

Ja, den hatten var aldeles bedårande. og du kledde han perfekt. Litt vår i lufta her og i dag, men framleis trør me til over kneet i snø utanfor vegen.