søndag 16. mai 2010

It's only words

8 tegn på at Oddbjørg skrive oppgaver:


1: Normale måltider på normale tider blir erstatta med "et når du kjeme på det, og har tid".

2: Målet om å ikkje eta så masse snop blir lagt på hyllå for ei stund.

3: Humøret går opp og ner i takt med kor mange ord eg får knotta ner på ein dag.

4. Du kan finna meg sittande på golvet på biblioteket med tjue bøker rundt meg, på jakt ette et brukbart sitat.

5. Gardinene e trukke for, så eg ikkje ska sjå det fina været ute, eventuelt bli frista te gå ut i regnet

6: Eg går tidlig heim fra sosiale settingar for å komma meg tidlig opp dagen ette.
7: Å laga mat e et kulinarisk forsøksprosjekt, i og med at eg aldri tar meg tid te handla.

8: Rommet mitt ser ut som biblioteket har spydd der inne.


Jepp. Det e oppgavesesong.


Ellers har det gått opp for meg at eg ikkje har langa tiå igjen i York, og det e på tide å få tatt bilde av alle tingå eg har tenkt at "det må eg ta bilde av før eg drar".



So....

River Ouse, kan ver ganske fin når hu vil.

Shoulder of Mutton, som me går forbi kver dag på vei te uni.

Har ikkje ete der ennå, men eg og Meaghan har som mål å

få gjort det neste veka.

Nightly BILE BEANS keep you healthy, bright eyed and slim.

Jepp.

1 kommentar:

Maria sa...

Lykke t me oppgåveinnspurt! Gler mej t å høyre meir om 17.mai-feiring i d O store utland!