fredag 25. juni 2010

Leaving town alive

..og der hadde eg jammen ikkje skreve et ord si første juni.
Kunne fortalt masse om den siste dagen i York og den fantastiske gjengen som dukka opp på togstasjonen når eg sko dra. Men nøye meg med et bilde. Som kjent seie dei mer enn 1000 ord.




Chrissy, Katie, Stephen, Katie, Beki, Abi, Mark og Andy.
Dei siste tre vekene i Norge har eg blitt eldre, tapt i kubb, feira at andre har blitt eldre, lengta te England, vore glad for å var i Norge, blitt filma i bikini (ser for meg et pinlig øyeblikk i Emilie sin konfimasjon om ca 12 år..), kjøpt bil, lagt et bortimot uhelbredelig rot oppe på rommet...
I det stora og heila e det ferie, eg har bare ikkje fått tid te legga heilt merke te det ennå.

1 kommentar:

Eli Marie sa...

Filmen blei absolutt veldig bra, det e bare å glede seg ;)