mandag 16. august 2010

Vær snar og flink på skoleveien, nå!

Oooog der va me igang. I dag va første planleggingsdag på Finnøy sentralskule, og min første dag på jobb. Ein smule spent når eg drog fra Sauda i går og la meg i ny seng i småkaotisk leilighet..
Har kjempeflott utsikt fra veien eg går te skulen, så det hjalp litt på nervene.
Det gjekk igrunn greit når eg kom fram og. Men jammen ska eg få bryna meg. Det e mange som ser timeplanen min og seie nåke i retning av "ja, eg vil jo ikkje ta motet fra deg, men..." Og den setningen eg har sagt flest ganger i dag e "det går seg vel te."
Oh, well. Ein dag om gangen. Det går fort godt.


Ferien e eg ikkje heilt sikker på kor blei av. Eg vett eg va på Sommer i Sør og ein tur i Vimmerby og Astrid Lindgrens verden, men ka gjorde eg egentlig resten av tiå?

Et glimt fra Astrid Lingrens verden.

Ingen kommentarer: