mandag 13. juni 2011

Celebrate good times

Nå har eg feira og feira og feira i fira dagar te ende. Travlaste pinsehelgå ever, men heiane kor kjekt det va! Eg har KOST meg fra ende te aen. Fredag og lørdag feirte eg (og ein del andre) Egil og Margunn. Heidundrande bra bryllup og massemasse kjekke folk. Følte meg rett og slett priviligert som fekk var inkludert i ein sånn kremgjeng.
På søndag kjørte eg te Stord og feirte dåpen te Erle Victoria. Må jo bli bra med så masse Drarviks på ein plass:) I dag har eg vore på Bogafjell og feira at Kristin e 6 år. Stas det og!
I det heile tatt har eg kjørt masse, ete masse god mat, hunge med masse gode folk og smilt og ledd og kost meg så det varme langt inn i hjerterøttene.

Venner og familie, altså! Salighetsting.

Her har Knut og Egil ordna med
sløyfa på bilen. Eg va fotograf og leande
tilskuar (ikkje akkurat som om eg hadde nåken
skills å bidra med...). Alle va nøgde med resultatet:)

Ingen kommentarer: