onsdag 9. november 2011

I remember you

Det e rart ka som kan trigga minner. Ei lukt, ein blomst, et uttrykk
du ikkje har hørrt på lenge. Nåken av dessa tingå vett eg om, som at eg vett at
viss eg smake på vaniljesukkeret når eg bake (og ja, det gjer eg!),
då kjeme minnene fra hundre glade dagar med Hege på kjøkkenbenken heima.
Kan ikkje steika vafler heller uten å tenka på Hege.
Når eg på mørke kveldar kave med å komma meg opp den skamglatte bakken
te huset heima, flire eg godt av tanken på meg sjøl som brukte body shop paraplyen
te å hala Ann Kristin opp på trygg grunn. Den nattå hadde me søren meg problemer
med å komma oss i hus. Men det som absolutt starte flest flashbacks for meg, e musikk.
Spesifikke sangar som for alltid e knytta te ein spesiell anledning, et tidspunkt elle
ein periode.

Lat oss ta nokre døme:


  • She will be loved, Maroon 5: Skuleåret 04/05. Jan Henrik og Petter.
  • The Living Years, Mike and the Mechanics: Et prøverom i Bergen, den dagen eg sko begynna på høgskulen. 
  • Who will call him King of Kings, Sandi Patty: Første hausten på Finnøy.
  • Be yourself, Audioslave : Eksamen i drama på høgskulen.


Eg kunne tatt hundre eksempel. Men kor festlig e egentlig det å lesa om,
sånn på ein skala? Eg ville bare slå et slag for den geniale oppfinnelsen
som kalles hukommelse. Nåken ting hadde vore greit å glømma, for all del,
men jammen e eg glad for at kver gang eg hørre Sing me a song av Return
kan eg le høgt av tanken på sangvalget mitt når eg sko synga ein sang for å letta
på stemningå: Ingrid, Ann Kristin og eg vandra rundt i det digra huset te Øygards
for å skru av alle lys og va igrunn ganske skjelvne.
"Sing me a song, the last one in my life"... Kjempevalg, med tanke på at me
allerede hadde skremt oss sjøl passe grundig med skrekkfilmar og ville historier.

Verdens beste Hege, som lærte samtidig som meg
kor ufattelig vondt konditorfarge smake, og som
(akkurat som meg) neppe kjeme te å putta egg oppi
nysmelta smør igjen...
Good times!

6 kommentarer:

totliii sa...

I reine nysjerrighet: Ka skjer når du tar et egg oppi nysmelta smør?

Oddbjørg sa...

Du får ei slags meget fettete eggerøra... Og det va gjedna ikkje det du hadde tenkt å ha i vaflene. ;)

totliii sa...

Sweet!
Meneh, tanken va fine den, å eg hadde kje blitt så jysla leie meg om du ville gjera tanken om te handling. Nei, du har kje maila di te meg. ;-) Du har kje Dropbox vel?

Anonym sa...

Hei sveis.

Kjekke sida detta, og du er kjempeflink til å skriva. Ha ein fin haust og vinter til med sjåast igjen!
Klem fra Ingunn

Ann Kristin sa...

Akk og sukk! Den turen opp bakken tok jo nesten knekken på oss! Gode tider, gode minner!

Ingrid sa...

God stemning!!