tirsdag 10. januar 2012

Kjekt å ha

Eg har samla på masse rart i mitt liv. Hørrt om hunters and gatherers? 
Der har du Drarviksgenene i et nøtteskall. Me jakte og me samle.
Jakte på hjort og aent som springe, på ting som e lagt på ein lur plass,
på elevar som ikkje e der di ska, på muligheter for søvn, 
på gode øyeblikk. Samle tette boksar, brødsdmular, ting det muligens kan bli
bruk for ila det neste tiåret...og sauer,da. Sauasamling e ein hit.
Til og med når di ikkje samle sauer, hørre di bjeller øvealt.

Et lite tverrsnitt av alle samlingane eg har starta 
(og ikkje nødvendigvis avslutta..)

  • Serviettar. Ein klassikar. Eg kunne sikkert utstyrt et par-tre bryllupsfestar.
  • Visk. 
  • Pog (har du glømt ka det va, seie du? Synd for deg.)
  • Terningar.
  • Frimerker (ingen kan kalla seg samlar uten frimerkesamling!)
  • Brukte kontaktlinser. Vel og merka bare sånne eg hadde sett nåke spesielt gjennom. Nå bør her bemerkas at eg va ganske ung når eg begynte med linser. Men e nok ein viss fare for at eg dei linsene eg såg Westlife gjennom e teipa inn i ei dagbok ein elle aen plass. Fjortisfantasien kjenne ingen grenser.  
  • Kinderfigurar
  • Glansbilder (ååååh, dei fine englane...!)
  • Hattar (den samlingå leve i beste velgående. Håveplagg e stas!)

Eg kunne fortsatt ei stund..                            
Men poenget med denna lille kavalkaden e altså at eg har starta nye.
To nye. Samlingar, altså.

Foreningen Betel/Fredheim har begynt å selga gammalt servise for å finansiera
det nya ungdomslokalet di lage te oppe på Betel i Sauda. Te blodpris, selvfølgelig,
vitsen e jo å tjena penger. Og ingen vil jo ha mer enn ein uansett. Bortsett fra meg, da.
Eg har nå fira sett med kopp, tefat og asjett (kan ikkje kalla det ein tallerk. På Betel
hette det asjett). Te den nette sum av 300 kvar. Og eg har lyst på fleir!
Di e jo så kule! Så viss folk i Sauda har lyst å støtta nytt ungdomslokale på
Betel, men syns koppen bare e husafydl, då melde eg meg herved frivillig te 
å øveta heile stasen. 


Nå kan eg drikka kakao i Betelkoppar i min egen heim:)

Dessa e ikkje fullt så dyre, men jammen ekslusive nok likavel.
Norsk design. Med hjort på, ka ellers?

Forresten skreiv eg ein post i fjor om halvårsvurderingar.
Men i tilfelle nåken lure i år og: Halvårsvurderingar e stress.

2 kommentarer:

totliii sa...

va fint servise d jo!

Olaug sa...

Ja, eg har fått i oppgåve å finna ein Betelkopp te någen så og samle, men du får han dessverre ikkje.