søndag 22. januar 2012

A lifetime's not too long to live as friends

I dag e Emelie 24 år. For nøyaktig to år si reiste hu heim te Sverige, 
og forlot meg Emelielaus i York. To år si siste klem med andre ord.
Men me sende kort og brev. Me sende ein melding nå og då.
Og me prate på Skype når me bare klare å ta oss samen.
Eg må ha meg ein tur te Sverige om ikkje så lenge :)



HAPPY BIRTHDAY, EM! I happen to love you.
Just for the record.

Det e løye med det, når man flytte te ein ny plass, får man nye venner.
Denna helgå har eg tilbragt med gode venner på holmen.
Et stykke ut på fredag kveld satt eg på med Elisabeth ner te kaien.
Hu sko ta båt, eg sko handla. Eg va fremdeles mett ette i meste laget komla,
trøtt og god og klar for sofaen. Så ringte mobilen te Elisabeth.
Av den delen av samtalen eg fekk med meg, skjønte eg at hentesjåføren i Stavanger
ikkje kunne komma likavel, Elisabeth legge på, snur seg og smile sitt breiaste,
mest innsmigrande smil. Det e da man vett at man ska få seg ein
sein kveldstur te Klepp... Så nå har eg vore der óg!
Ellers har eg fått herlig fiskemiddag av Øydis (Mor, eg har ete kokt torsk!)
og knallgod kjøttkakemiddag av Elisabeth og Hans Magne.
Viss du nå tenke at Oddbjørg har blitt mata heile helgå, så har du aldeles rett i det!

Og det gjorde godt for kropp og sjel!

Eg takke Gud stadig vekk for gode venner.
Både dei som e her, og dei som e langt unna.

2 kommentarer:

Siri og Jørgen sa...

:)
(Bare for å sei at eg stadig vekk er innom bloggen din, og blir glad av å lese innlegga dine!) Løv løv til søtnosen på Finnøy! <3

Olaug sa...

Herleg fiskemiddag!!
Underets tid er ikkje forbi.