søndag 11. mars 2012

Ha'kke tid til det de har gjort

I går kveld satt eg i kjørkå på Hesby i t-skjorta med Minni både på fram-
og baksiå, ein rosa Hello Kitty-mobil i halslinningen og ein diger knallrød
klovneparykk. Sjelden har eg følt meg så henrivande. Eller så kald.
FFC hadde konsert, og eg spelte nauten. Akkurat den rollen falle lett for meg.
Me hadde øvd heile fredagskvelden, og ette FFC- konserten sko kyrkjekoret synga
i 50-års dag. Eg va overhodet ikkje sliten, neeeeeida...


Det va godt det ikkje va verdens beste benker i kjørkå på Kyrkjøy
(trur du den øynå har fått navnet sitt fordi kjørkå ligge der?
Det trur eg..). For då kan det godt var at eg rett og slett hadde sovna
når me va der for å synga i dag tidlig.
Den der idéen om fri i helgene, den har eg tenkt å praktisera om ei veka.
DÅ ska her sovast. Det har vore i øvekant travelt denna vekå.

Og dokke jenter som har prøvd å få tak i meg mellom sist helg og nå:
Eg SKA var i stand te å føra ein normal samtale på et tidspunkt.
Før elle seinare. November eller så?




E godt igang med nedtelling te påskeferie...:)

1 kommentar:

Olaug sa...

Sol, vår og påske. Det blir bra.