lørdag 24. mars 2012

Like nothing wants to go my way

Når eg først finne på dumheter, då gjere eg som regel ein heil haug på ein gang.
Eg gjer nåke tåpelig, blir flau og gjer situasjonen 50 ganger pinligare for meg sjøl.
Vett du ka eg gjorde i dag? Eg hadde vore ute og gått ein nydelig tur i solå,
og hadde nettopp parkert heima når eg kom på at eg hadde jo tenkt å
fylla bensin på vei heim. Himla litt med auene øve meg sjøl, men kjørte nå ner igjen.
På Judaberg va det masse folk og bilar, så det va såvidt eg kom meg fram, men fekk
nå stoppa bilen, åpna bensinlokket og va godt i seget, syns eg sjøl.

Viste seg selvfølgelig når eg gjekk ut av bilen at nevnte bensinlokk va på motsatt sia
av ka eg e vant med. Okei, ny bil, greit nok å gjer feil på gammal vane, tenkte eg,
men va jo litt småflau. Alle folkå rundt kunne jo ikkje vita at eg hadde ny bil.
Så va kjapp i vendingen, kom meg inn i bilen, og det e her den klassiske
kvinnfolkfeilen kjeme: eg kjørte rundt på andra siå av pumpå. Det krevde litt manøvrering,
for som tidligare nevnt va det ein del bilar. Hadde ikkje før stoppa, før det som
den observante lesar har tenkt på for lenge si gjekk opp for meg:
Det nytte jo lite å bare kjøra rundt. Riktignok står bilen vendt andre veien,
men med samme sia inn mot pumpå! Hadde det bare vore ett einaste menneske eg kjente der, kunne eg ledd høgt av mine egne dumheter ilag med den eine,
og satt igang prosjekt snuoperasjon. Men det va jo kun ukjente folk i nærheten.
Det e så eg kunne varma opp et auditorium bare med dei glødande kinnå....
Eg ga opp. Eg kjørte derifra uten å fylla bensin. Va ein liten tur oppå ein kant på veien,
måtte unngå ein irriterande parkert knall. Godt bilen min ikkje e låg onna, kan du sei...

Mest sannsynlig va det svært få som faktisk fekk med seg ka eg holdt på med.
Det fins tross alt andre ting å holda på med enn å stå og glo på mine påfunn.
Men eg va veldig gla for at eg hadde ny og ukjent bil og solbriller.
Håpet e at dei som flirte innvendig trudde det va ein forvirra turist med lite
erfaring med bil..
Ellers går det jo an å håpa på at eg lyste opp dagen te nåken ;)
Di må bare le. Gi meg et par timar te, så ler eg og.



Gode, gamle Clioen. Med bensinlokket på høgre sia.



Eg må ner og fylla bensin. Men det ska vær enten tidlig eller seint på dagen.

4 kommentarer:

totliii sa...

Har du nye bil?

Oddbjørg sa...

Jepp. Symaskinen har reist te dei evige jaktmarker.

totliii sa...

Neimmen... Tenk d da. Kvil i fred.
Å slit'an me nye då! :-)

Anonym sa...

Det var denne vekas første og beste latter! Du e bare god!

Ha ei god veka

Ingunn