mandag 11. mars 2013

No kjem den fagre våren

Når dagane blir et einaste kav der eg springe fra det eina te det andra, 
og e heldig om eg får satt meg ner i ti minutt og eta litt før det e på an igjen.
Når folk går meg så inderlig på nervene at eg føle for å dyppa di i fjorden
for å kjøla ner håvene deiras litt.
Når eg ikkje får gjort halvparten av det eg hadde tenkt.

Og sånn ellers.

Det e då eg finne fram dei små gledene. Dei som blir så inderlig store
viss eg bare tar meg tid te å kjenna ette.

Som for eksempel:

Nyvaska sengetøy.
Fortella kollegaene mine om den drøyaste russeknuten eg tok,
og brøla av latter innvendig av reaksjonen.
Kakerester på jobb. Av ein elle aen grunn rope folk alltid på meg når det e kaka...
Ein boks med ananas. 
Ordet ananas. Hørre te på listå øve tidenes ord.
Indre bilder av Elisabeth som tvinge Øydis opp på Landasteinen.
Dei faktiske bildene eg tok av Elisabeth som tvinge Øydis opp på Landasteinen.





Og sist, men påingenmåte minst:

DET E VÅR!!!!


Glede og fryd og jubel te langt uti mai!





Ingen kommentarer: