mandag 29. april 2013

We don't need no education.

Detta lærarlivet..

Det e løye med det, det går fremdeles folk rundt og trur at det å var lærar
går ut på å undervisa.

Joda. Eg har gjort det og.

Te nå denna vekå har eg blant aent gjort detta på jobb:

  • Svart på spørsmål av typen "Koffor grine me ikkje lava istedenfor vann?"
  • Hatt tale om vipping på stolen.
  • Sendt elevar for å spytta ut tyggisen.
  • Blitt skremt av ein elev (neinei, eg e ikkje skvetten!).
  • Vore på taket av skulen og henta ein ball. I regn og vind.
  • Hatt ti minutt lunsjpause.
  • Sortert arbeidshefter.
  • Håndhilst på ungar som nettopp har brukt samme hånd te å tørka nasen.
  • Retta veketestar. 
  • Vore vikar og vurdert elevar sine egenproduserte sangar.
  • Beslaglagt ei mus. Og ei klokka.
  • Hatt tale om klokker som pipe.
  • Vaska oppkast.
  • Kasta opp sjøl.
  • Halt ei matta tyngre enn meg sjøl ut av skulen og opp på et rekkverk.
  • Brukt ein god del håndsprit.
  • Skreve referat fra lagmøte på mellomtrinnet.
  • Undervist.
Det va te nå denna vekå. I dag e det mandag.

Og ja, og så har eg fått ein ny elev i klassen. Eg har sagt te di at 
di får pusta på skift. Eine halvparten puste inn, den andre ut.
Det kan gå!


Gode, gamle dagar med lærarskulevenninner.
Før me egentlig heilt visste ka me gjekk te...
Anita, Charlotte, meg, Natalie og Cecilie.


2 kommentarer:

Karen Elise sa...

Hehe! Sånn er det å være lærer! Så gøy at du har blogg :) Må jo følge!
Karen Elise :)

Ingunn sa...

Du e god Oddbjørg!