lørdag 31. august 2013

Yellow polka dot bikini

Eg  fekk for meg at eg ville på piknik.
Heldigvis har eg medgjørlige venner, så Elisabeth va ikkje vanskelig å overtala.
Sist lørdag tok me ut, med mat, snop og Vårt Land-quiz.
Me skaffa oss info fra lokalbefolkningå på vestsiå, og fant fram te ein prima
piknikplass nere med sjøen. Og så skulle me bare vassa litt....
Bading e ein av livets salighetsting. Bading som ikkje e planlagt blir som
ein liten bursdagsoverraskelse. SJYNT!
Og når me då toppe det med holmeliv, sol, mat, sjokolade og quiz,
då har gode venner gode timar.

Badebilder har ingenting på nett å gjer.
Men fiiiine sjøen kan eg publisera :)
Herlighet, så me lo den dagen...
Lærte nåke gjorde me og! Vett du definisjonen på platonisk kjærlighet?
Det vett me. Lærte det av godeste Botnen i Vårt Land.

Ingen kommentarer: